Силовой аккумулятор от Traxxas LiPo 1400mAh 11.1V(3S) 25C с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъе..
2900р.
Силовой аккумулятор от Traxxas LiPo 2200mAh 7.4V(2S) 25C с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAX..
3890р.
Свеча накала стандартная TRAXXAS (средняя). Для двигателя TRAXXAS TRX3.3...
650р.
Радиоуправляемая модель внедорожника 1/10 2WD BIGFOOT TQ. Комплектуется быстрым зарядным устройством..
9990р.
Радиоуправляемая модель трагги 1/10 TRAXXAS E-REVO BRUSHLESS. Обновлённая версия самой универсально..
64990р.
Traxxas LaTrax Alias - это квадрокоптер с шестиосевой системой стабилизации. Отличительной особеннос..
6690р.
Встречайте новинку 2014-го года – LaTrax Teton! Традиционное качество, надёжность и высокие эксплуат..
11990р.
Краткий обзор модели:• Яркий и запоминающийся дизайн кузова;• Независимая подвеска, высокий до..
10390р.
Силовой аккумулятор от Traxxas LiPo 6400mAh 11.1V(3S) 25C с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAXX..
11690р.
Силовой аккумулятор от Traxxas NiMh 3000mAh 8.4V(7S) с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAXXAS i..
2800р.
Обновлённая версия! Кузов модели сделан по лиценции компании Ford и в точности копирует автомобиль F..
25490р.
Силовой аккумулятор от Traxxas NiMh 3300mAh 8.4V(7S) с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAXXAS i..
2770р.
Силовой аккумулятор от Traxxas Series 3 Power Cell NiMh 3300mAh 8.4V(7S) с разъемом TRAXXAS iD. Но..
3390р.
Силовой аккумулятор от Traxxas NiMh 4200mAh 7.2V(6S) с разъемом TRAXXAS iD. Батарея подходит для вс..
2690р.
Силовой аккумулятор от Traxxas NiMh 4200mAh 8.4V(7S) с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAXXAS..
3890р.
Силовой аккумулятор от Traxxas NiMh 5000mAh 8.4V(7S) с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAXXAS i..
4890р.
Силовой аккумулятор от Traxxas NiMh 5000mAh 9.6V(8S) с разъемом TRAXXAS iD. Новый разъем TRAXXAS i..
4690р.
Обновлённый Slash с системой стабилизации и быстрым зарядным устройством! Электронные компоненты защ..
24890р.
«ПЕРВЫЙ В СВОЕЙ СЕРИИ» Да здравствует полный привод! Любимый всеми Stampede 4х4 получил полный п..
25990р.
Представляем Вашему вниманию бесколлекторную версию популярного монстра от Traxxas! Мощный двигател..
38990р.
Вершина эволюции монстров Компания TRAXXAS не спешила с выпуском первой модели масштаба 1/5. Ори..
65990р.
Кабель-переходник Traxxas iD (мама) Traxxas (папа) от компании TRAXXAS. Может использоваться как п..
990р.

Over the next few years, Traxxas' electric RTR models continued to grow in features and performance. Models such as the Hawk and Radicator incorporated the handling, driveline and suspension geometry developed by a highly successful racing program. Traxxas won many national and regional off-road championships and then offered kit versions of those winning cars as models such as the TRX-1 buggy, Blue Eagle racing truck, TCP buggy, and the SRT racing truck. TCPs and SRTs can still be found today racing competitively at local and regional levels.
Traxxas' interest in R/C didn't just stop on land. In 1989 Traxxas applied the RTR concept to the world of R/C boating and developed the Villain IV deep-V offshore cruiser. There had never been anything like it with its scale appearance, twin motors, dual outdrives, and electronic speed control. Gone were the days of using messy, toxic glue to try and assemble your own boat hull. The Villain IV was ready-to-go, right out of the box.
After a string of highly successful RTR electric models, Traxxas took the next step to develop the first RTR gas truck. When the legendary Nitro Hawk was released in 1992 it was an instant success and opened the door for a whole new wave of R/C nitro consumers. Traxxas unraveled the complexities of nitro engines and made the awesome speed and power accessible to all hobby consumers, including a new breed of "entry-level" nitro consumers.
In 1996, Traxxas made the first Ready-To-Run nitro boat, the Nitro Vee. It features water-cooling and the innovative Return-To-Shore feature which uses an auxiliary electric motor to drive the Nitro Vee back to the shore if the Nitro Engine runs out of fuel. It was also the first nitro boat to feature a clutch, which allows it to idle and drive at low speeds with the precision of an electric boat.
And then, in 1999, T-Maxx arrived. With T-Maxx, Traxxas unleashed an all-out technological assault on the R/C world. It embodies the creative and energized spirit of a company that loves its craft and the products it creates. It's the first nitro with a true forward/reverse transmission actuated by the driver with the 3-channel TQ3 radio system. The transmission is fully enclosed which allows the use of an automatic two-speed mechanism which functions in both forward and reverse, and allows top speeds of 30+mph. When it came to size and suspension, all the conventional standards were thrown out the window in favor of fun and unmatched performance. The incredible suspension has over 3.5 inches of travel and 8 oil-filled shocks.
Today, Traxxas has grown to become the number-1 selling name in RTR nitro and electric models for the last 4 years running. No one has done more than Traxxas to advance the RTR category with innovative thinking and fun designs that make it easy for anyone to get started in the great R/C hobby.